lunes, 2 de diciembre de 2013

Good bye Mondulkiri!

Després de passar una setmana inolvidable al Tree Lodge de Sem Monorom, dormint en una hamaca per un dòlar la nit, voltant amb la moto per camins de sorra vermella, banyant-me a cascades increibles, passant dos dies i una nit a la selva, veient postes de sol interminables,  coneixent i compartint amb gent increible... Ha arribat l'hora de seguir avançant! El visat se m'acaba i Cambodja és molt gran!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario