Successió d'esdeveniments:
Tot just són les 9 i ja és negre nit a la selva. La música del riu i la cascada ens acompanya... Ja hem sopat i tenim les hamaques a punt. Seiem a la vora del foc tot esperant l'hora d'anar a dormir. Fa fresca.
De sobte, el guia es posa dret:
Guia: - Vaig a caçar algunes granotes pel ressopó!
Turistes: - Granotes??
Un francès i jo: Ah, nosaltres també mengem granotes al nostre país!
El guia, es posa el tiraxines a la butxaca i marxa.
Una hora més tard, torna amb una bossa (suposem que plena de granotes) i porta alguna altra cosa. És molt fosc i no veiem que és. Quan està suficientment a prop del foc i comencem a distingir alguna cosa... Deixa als nostres peus uns piton de tres metres!
Guia: - He trobat això pel camí, que us sembla?
I sí! Ens la vem ressopar! :)
jueves, 28 de noviembre de 2013
Nit a la selva
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario