Platja, sol, turistes, illes, vaixells, globus d'hidrogen, festa, dòlars, happy herb pizzes, birres a 20 cèntims, relax.... Welcome to Cambodja!
Dos dies a l'illa de Koh Krong, on la massificació no era ta bèstia i tornem a Sikhanosville, dormim a Utopia per 1'5 dòlars i decidim fugir cap a les muntanyes! Però a vegades les coses no surten tal i com les planeges... Així k finalment hem de passar un dia més aquí :(
Ens movem cap a la platja d'Otres i trobem un petit paradís... Turístic però encara paradís! Dormim per 7dòlars en una petita habitació a "in jungle of Cambodia" i fem un dia més de sol i platja!
I demà si que si, intentarem marxar cap a Cardamomon mountains! Esperem que hi hagi més sort!
lunes, 11 de noviembre de 2013
Costa de Cambodja
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario