jueves, 7 de noviembre de 2013

Adéu a l'estiu etern?

Ahir al matí ens vem llevar a Koh Chang disposades a alrofitar un dia de sol i platgeta abans de seguir el viatge cap a Cambodja... Però plovia!
Vam agafar el ferry i plovia, vam agafar el tuktuk i plovia, vam agafar el bus i plovia, vam arribar a la frontera (on ens van intentar cobrar el visat al doble de preu) i plovia... I quan ja estavem bn xopes vam agafar un taxi fins a la ciutat de sihanoukville! I quan vem arribar, gairebé a les 10 de la nit, va deixar de ploure!
Un llit en una habitació compartida per un dòlar la nit, i una platja pleeena de bars i xiringuitos i turistes i música i cervesa... Total, k ja marxem!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario