miércoles, 20 de noviembre de 2013

Segueixo avançant!

Doncs si! M'he tornat a quedar soleta!
Després de compartir uns meravellosos dies amb la Paloma, ella ha tornat cap a casa... I l'oreneta segueix volant a la recerca del bon temps i la calor!
Avui, des de Kompong Cham, i avançant cap al salvatge est!

No hay comentarios:

Publicar un comentario