Doncs si! M'he tornat a quedar soleta!
Després de compartir uns meravellosos dies amb la Paloma, ella ha tornat cap a casa... I l'oreneta segueix volant a la recerca del bon temps i la calor!
Avui, des de Kompong Cham, i avançant cap al salvatge est!
No hay comentarios:
Publicar un comentario