miércoles, 6 de noviembre de 2013

Ko Chang

Avui, segona nit a l'illa de Ko Chang!
Al matí, el mar per nosaltres sola i a la tarda, cascada per nosaltres.soles.... On diuen que està la massificació? A, si! A la costa oest!

No hay comentarios:

Publicar un comentario