lunes, 29 de julio de 2013

Next stop: düsseldorf

4 comentarios:

  1. Hola!! Que vagi molt bé!

    ResponderEliminar
  2. M'agrada que siguis oreneta perquè les orenetes tornen sempre al mateix niu.
    Mama

    ResponderEliminar
  3. Un brindis per vosaltres des del Guinardó i k la màgia us acompanyi.

    ResponderEliminar