Hola!! Que vagi molt bé!
M'agrada que siguis oreneta perquè les orenetes tornen sempre al mateix niu.Mama
Un brindis per vosaltres des del Guinardó i k la màgia us acompanyi.
Helena
Hola!! Que vagi molt bé!
ResponderEliminarM'agrada que siguis oreneta perquè les orenetes tornen sempre al mateix niu.
ResponderEliminarMama
Un brindis per vosaltres des del Guinardó i k la màgia us acompanyi.
ResponderEliminarHelena
ResponderEliminar