sábado, 3 de agosto de 2013

Sortir volant....

EL PEIX I L'ORENETA


El peix voldria volar
cel amunt, com l’oreneta:

-Veig el cel tan gran i clar
que la mar em sembla estreta.


-Tens l’aigua ben transparent...

-Més ho és l’aire que respires.
Jo no veig el sol ixent
i tu cada dia el mires.

-Tu veus nacres irisats,
coralls i perles polides.
Som en dos mons separats;
són diferents nostres vides.

-Tu tens l’ala lliure i neta.

-Tu, l’escata de colors;
peix, no siguis envejós!

-M’agrades tant, oreneta!

-Doncs si treus cada matí
el capet fora de l’ona,
ens mirarem una estona.
També m’agrades a mi!


Joana Raspall 

Espero poder volar amb aquesta motxilla....

1 comentario:

  1. HOLA GUAPA
    SEGUEIXO EL TEU BLOQ PER SABER DE TU, VEIG QUE HO ESTAS GAUDINT I CONEIXENT GENT MOLT ESPECIAL I ELS LLOCS SON INCREIBLES
    UN PETONAS DE TOTES NOSALTRES

    ResponderEliminar