miércoles, 28 de agosto de 2013

Khao Sok

Avui, després de passar la nit a alta mar i esperar mooolta estona que ens vingués a buscar un autobús, hem arribat al parc de Khao Sok.
Hem fet una petita excursió per la selva i, a part de sangoneres ( una de les quals ha intentat deborar la cama d'en Marc) i algun cuquet, no hem vist cap animal.
Aquesta nit dormirem en un bungalow de 5 al "jungle huts" (500bats). I demà amb una miqueta de sort i si fa bon temps anirem a veure el llac.

1 comentario: