Ja som a Kanchanaburi!
Després de dormir 15 hores a Bangkok! (ho necessitavem dspres de dos dies de viatge...); hem agafat el tren (100bats) fins a Kanchanaburi!
Viatge entretingut! Un thai s'ha assegut al nostre costat i ens ho ha explicat toooooot!!
I ara si... Comença l'aventura, son les 11 d la nit i avui dormim al jolly frog hostel (200bats x habitacio).
I demà més :)
se mha posat la pell de gallina al tornar a veure aquest lloc..!
ResponderEliminart'enyoro, t'envejo, t'estimo i t'acompanyo :)
ana