miércoles, 7 de agosto de 2013

Mapaaao!!

Ja som a Kanchanaburi!
Després de dormir 15 hores a Bangkok! (ho necessitavem dspres de dos dies de viatge...); hem agafat el tren (100bats) fins a Kanchanaburi!
Viatge entretingut! Un thai s'ha assegut al nostre costat i ens ho ha explicat toooooot!!
I ara si... Comença l'aventura, son les 11 d la nit i avui dormim al jolly frog hostel (200bats x habitacio).
I demà més :)

1 comentario:

  1. se mha posat la pell de gallina al tornar a veure aquest lloc..!
    t'enyoro, t'envejo, t'estimo i t'acompanyo :)
    ana

    ResponderEliminar