Aquest matí, ben aviadet, hem agafat un ferry que ens ha portat des fe koh tao fins a koh phangan, una altra illa preciosa... Força més gran i força més buida.
Hem llogat motos i hem visitat la illeta. Ens hem banyat a tres o quatre platgetes diferents i hem pres el solet!
Les fotos són de la posta de sol de Koh Tao, avui no he tingut temps de fer fotos amb el mòbil!
No hay comentarios:
Publicar un comentario