I seguim a Pai! I seguim tenint motos... Evidentment!
Per fi, ahir van arribar tots! Primer l'Andreu, al migdia,que el vem portar a la cascada i després la resta ja a l'hora de sopar! Aquesta nit hem dormit en bungalows de bambú, a l'altra banda del riu (familyhouse - 200bats).
Avui hem anat a les termes, hem repetit canyó i els hem portat al viewpoint on sens ha fet de nit!
Ara ja sopem i ens preparem per demà....
No hay comentarios:
Publicar un comentario