domingo, 11 de agosto de 2013

Putejades màxim!

Un matí molt macoo! Hem passejat amb bicicleta (40bats) per Ayutthaya, hem visitat les ruines, els temples, els budes gegants...  I hem vist elefants!
Despré, a la 1 teníem el tren cap a Pak Chong (23 bats) amb la idea de dormir a prop del parc Natural Kaoyay... Molt bona la idea!
El tren ha arribat a Pak Chong dues hores més tard del que era previst... I quan hem arribat ja no hi havia la opció d'anar a dormir a prop del parc ( ni hotel ni taxi)! Així k avui dormim en un poble k no surt ni a la guia, en un petit hotel que hem trobat de casualitat (350 bats).
I demà al matí esperem trobar algun transport que ens pugi cap amunt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario