sábado, 10 de agosto de 2013

Mercat flotant

Som a Ayutthaya!
Després d'agafar dos autobusos: un fins a supanburi i un altre fins ayutthaya ( 130 bats... Tot i k crec k ns han timat una mica)
Hem arribat, hem buscat lloc x dormir i hem anat a veure el mercat flotant ( la idea original d'on Port Aventura es va copiar!) Roba, artesania i menjar... Què més es pot demanar? Encara no hem comprat res... Massa aviat!!
I ara ja es comença a fer fosc i surten els mosquits!!

1 comentario: