jueves, 29 de agosto de 2013

Nedant a la jungla!

Avui hem fet un tour (1100 bats) pel llac de Khao Sok.
Hem anat amb longboat, hem nedat al llac, hem fet un minitrek per la selva i hem visitat una cova inundada.
Crec k en aquest cas valen més unes poques imatges que mil paraules!

No hay comentarios:

Publicar un comentario