Ahir, encara a Pai, vam anar al Tom's elephant camp (1600 bats). Vam fer una excursió amb elefants, ens vem banyar i jugar amb ells i després vam anar a fer bamboo rafting.
Més tard, ja molt cansats, vam agafar el bus cap a Chiang Mai. Avui hem dormit aquí (your house 2 guesthouse, 300bats) i hem visitat la ciutat.
Ara ja estem a punt per fer quasi dos dies de tren fins a Ko Tao!! I ens n'anem cap al sud!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario