sábado, 31 de agosto de 2013

Krabi i koh phi phi

Ahir vam passar el dia a la ciutat de Krabi, vam veure el mercat i a la tarda vam anar al tiguer cave temple. Al vespre ens vem retrobar amb la Diane i vem anar a sopar al mercat nocturn, després vam poder contemplar el magnífic espectacle de tais cantant amb micro obert en un escenari- impressionant!.
Vem dormir a krabi guesthouse (100bats x persona) on un amable senyor ens va reservar un tour per anar a koh phi phi (1100 bats).
Avui, aviat al matí hem agafat un barquet que, igual que si fossim xais, ens ha portat a fer un tour per les illes: mitja hora de platja, vint minuts snorkel, una hora per dinar i una altra hora per veure una altra platja... Tot plegat una mica estressant però molt bonic!
Després hem agafat un long tail boat i hem anat fins a Railey. Avui dormim a Rapala guesthouse ( 700 bats x 5 persones)

No hay comentarios:

Publicar un comentario