Últims dies de viatge tots junts! :(((
Som a Railay, un poblet situat entre penya-segats i mar on només es pot arribar pel mar: ni carreteres, ni cotxes ni motos!
Tot i que no hi ha massa a fer per aquí, hem exprimit l'espai al màxim. Hem vist les coves, les platges i avui hem fet una mini excursió-escalada fins a la llacuna.
I demà ja tornem cap a Bangkok... Però l'aventura continuaaa!
No hay comentarios:
Publicar un comentario