domingo, 22 de septiembre de 2013

Selamat cascades!

Tres llaaaarguíssimes hores de moto i tres dies a Senaru, al nord de Lombok.
Amb vistes al Rinjani 3700m) per una banda, i al mar per l'altra!
Hem dormit gairebé al final de la carretera en un petit bungalow (80000rp amb pancake i tè).
Dos dies de banys a les cascades i els gorgs amb vistes increibles... Casi casi... Podríem dir que enmig de la selva! Preciós!
I avui tres hores més de moto i tornem a ser a Sengigi. Avui és l'últim dia que passem juntes amb la Marta :((( ooohhhhhhh
I evidentment.. Estudiant Bahasa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario