Després d'uns dies intensos... Torno a escriure, i aquest cop des de Bali!
Estic a Ubud, comparteixo habitació amb la Marta i una francesa que tot ho vol saber. De moment ens ho estem prenent tot amb calma.. Recarregant piles per apretar fort!!
No tinc ningú que em passi les fotos així k no n'hi ha gaires x avui. :(
No hay comentarios:
Publicar un comentario