sábado, 7 de septiembre de 2013

Ubud

Primer dia intens :)
La Marta la Caroline i jo hem llogat dues motos (50.000 rupies) i hem anat a visitar els voltants d'Ubud: temples, pobles i camps d'arròs! Tot i que en un principi tot s'assemblava molt a Thailandia, ara començo a trobar les diferències! I m'encanta!!
Demà agafem les motos i ens n'anem cap al Nord, a veure una mica de muntanyeta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario