Seguim a Pai!!!
Avui, tot seguint els consells de la guia, hem llogat unes bicicletes (50 bats) per fer un ruta de 12 km fins a la cascada de Nam Tok Mo Paeng. Quinaa boona idea la de la guia! Llàstima que ningú ens hagi dit que era tot pujada... i no pujadeta, una senyooora pujada. Així k ja ens veus a nosaltres amb unes bicis de merda, intentant escalar la muntanya! Hem fet el que hem pogut però molta estona hem hagut d'anar a peu! La part bona de tot això, és que hem pensat que després seria tot baixada i aniriem molt bé ... Però resulta que tampoc no ens havien explicat que aquesta merda de bicicletes no frenen!!! Així k també hem hagut de baixar una estona amb lea bicis a la mà....
De tota manera, els paissatge era molt maco i la cascada també.
Demà llogarem motos!
No hay comentarios:
Publicar un comentario