viernes, 9 de agosto de 2013

Gooorgs!!

Avui, per fi hem trobat el bany taan desitjat!!
Autobus (100 bats) fins a Erawan (200 bats) i caminant cap a les cascades!
Quan hem arribat a la última, xopes de suor... Hem decidit banyar-nos al riu, enmig de la selva... I si no en teníem prou amb això, la pluja tropical ho ha fet tot encara més perfecte!
Finalment, xopes; aquest cop d'aigua; hem tornat a agafar el bus i cap a caseta! Tot just son les 8 i ja hem sopat: sopa thai amb llet de coco i gengibre... Mmmmmmmm

1 comentario:

  1. Sembleu ninfes sortint d'entremig de les aigües salvatges
    Mami

    ResponderEliminar