Després de mooolts dies sense wifi, a l'hotel Edelweis de Bajawa m'he pogut conectar tres dies seguits! Uooo!
Ahir vaig decidir llogar una moto i anar a visitar els poblets del voltant: Luba, Bena i Gurusina. Segur que n'hi ha més, però bé havia de triar!
A l'últim moment, vaig conèixer una noia de turquia que també viatja sola i em va preguntar si la podia portar darrere la moto... I evidentment li vaig dir k si! Així que ahir vam estar viatjant juntes.
Després dels pobles vem anar a buscar un riu d'aigua calenta que s'uneix amb un altre d'aigua freda i on et pots banyar! I després de molta estona per, un altre cop, la pitjor carretera del món, ens vem poder banyar.
Avui marxem juntes cap a Ruteng i hem perdut el primer bus... Així que ara ens toca esperar!
lunes, 21 de octubre de 2013
Bajawa
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario