Després de quatre dies increibles dalt d'un vaixell, navegant a través d'Indonèsia: des de Lombok a Flores... I havent vist pel camí illes i platges increibles, rats penats gegants, un cel immens i estrellat, plancton fluorescent, dragons de Komodo gegants i moltes altres coses... Per fi vaig arribar a Labuan Bajo, Flores! Dues nits al caríssim Komodo Indah (150mil rupies) i la tercera d'OKupa al terra d'una oficina de turisme!
Ahir, vaig decidir seguir endavant! Uns nois viatjaven en cotxe fins a Riung i em van proposar d'anar amb ells sense pagar res! 8 hores més tard arribavem a Bajawa on hem dormit al també car hotel Edelweiss (125mil rupies amb esmorzar).
Ara ens preparem per agafar un bus fins a Riung on, sembla ser, k tinc casa per dormir :)
I és que les solucions van venint poc a poc! I estic contenta perquè.realment la vida que estic portant aquí és en contacte amb ells! I no amb els turistes!!
Flores és preciós i la seva gent increible!!!
No tinc fotos del tour al mòvil! Les tres primeres són de LabuanBajo i la última és Bajawa aquest matí.
martes, 1 de octubre de 2013
Keep moving!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario