jueves, 31 de octubre de 2013

Ruteng i la costa nord

Després de Bajawa... L'aventura continua en direcció Ruteng,on segurament vaig dormir al millor bed després de tres mesos viatjant! Una habitació gegant, aigua calenta de veritat, llençols nets, tovallola!!!! Simplement perfecte!
L'endemà, encara amb la Sezi, vam anar a visitar Cara, els camps d'arròs amb forma de teranyina (spider web rice field) i el petit poblet de Ruteng Pu'u. Sense massa... Bé i prou! Després ella va agafar un bus cap a Labuan i jo vaig passar decidir quedar-me una nit més; això si, en una habitació sense labavo ni dutxa, compartida amb el Paolo.
L'endemà m'esperava una gran aventura! Intentar creuar el nord cap a Riung (lagi) sense estar segura que trobaria hotel i carretera! Però la sort em va acompanyar! Arribada al primer poble, reo, descobreixo que no hi ha cap hotel però una noia al bus em convida a passar la nit a casa seva amb la seva família a Dampek, un petit poblet amb una platja preciosa! L'endemà segueixo en direcció pota on, tampoc hi trobo cap hotel! Però m'ofereixen una petita habitació a la parròquia del poble! Què més es pot demanar???
Gràcies Flores!

No hay comentarios:

Publicar un comentario