Dia tranquil...
Matí d'esmorzar a l'hotel, dutxa i solet al terrat. Converses i dibuixos.
Després d'una bona estona donant voltes pels voltants de la Medina i ja gairebé convençudes que el mercat no existia... Finalment hem descobert que no només era dia de mercat sinó que aquest era gegant i hi havia de tot! Una mena d'encants a la marroquina!
Hem caminat, hem passejat i hem comprat. I després hem anat a dinar una bona amanida i a passejar per la Medina tota la tarda.
Ara: tagine, sopa d'all i bona companyia. Amb el Juan, l'Àlex i els dos sordmuts marroquins.
lunes, 8 de diciembre de 2014
Dia de mercat
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario