Aquest matí ens hem adormit! Havíem quedat amb l'Àlex per anar a fer una excursió però vam pensar que no valia la pena posar despertador! ERROR!!! Quan ens hem llevat passava una hora de l'hora acordada i quan hem arribat al seu hotel, ell ja no hi era!
Hem esmorzat a la plaça petita i ens l'hem trobat allà.
Hem pujat amb ell i el Juan fins a la mesquita de l'espanyol.
Solet, muntanya, gats, xocolata, jelabes amb caputxa, cascada, blau... I acabarem la nit de lluna plena en una festa a la casa vermella del costat del riu
sábado, 6 de diciembre de 2014
Mesquita de l'espanyol
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario