jueves, 4 de diciembre de 2014

Volant

Sembla ser que la meva motxilla i jo ja ens trobàvem a faltar!
Després d'uns mesos de tranquil.litat i escalforeta, tornem a volar.
Comença una nova aventura, més curta aquest cop però no per això menys emociinant

No hay comentarios:

Publicar un comentario