martes, 10 de septiembre de 2013

On the road

Tres noies
Tres motxilles
Tres motos
Un suborn a la policia
Un viatge llarg
Un llac preciós
Un volcà
Una excursió
Una sortida de sol
i una posta de sol
Hores de carretera
Camps d'arròs
Palmeres
Un poble petit
Un home molt acollidor
Dos nens moníssims

I tornada cap a Ubud

4 comentarios:

  1. que presciós i que preciosa!

    ResponderEliminar
  2. Hel·lana, t'estimo!!!
    Quina bellesa més gran i quina alegria de veure't i llegir-te, llum!!!!

    ResponderEliminar
  3. Jeleeen guapa! Com va tot? Sóc la Maria Torres quines fotos més xules! Disfruta moltissim et senta genial aquest viatge! Una abraçada enormeee muaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  4. hola guapa
    gaudeix d'aquest viatge, és un somni fet realitat
    un petó molt gran i records de tots i totes
    Muaka

    ResponderEliminar