Suaant com dos porquets!! A fora fa massa calor i a dins tenen l'aire a tope i et mors de fred!
Hem sortit a fer una volta x la ciutat però... Mala sort, hem trobat la ciutat enmig del rammadà: tot tancat i una calor agobiant! No hem trobat cap ombra!
Després d'unes quantes voltes hem decidit que tornavem a l'aeroport... I aquí estem! Esperant 6 hores que arribi el nostre avio.
El viatge continuaaa!
Si teniu calor és que n'ha de fer molta e!!!
ResponderEliminarA gaudir!!