Ahir al matí ens van portar fins a l'estació d'autobusos de Pak Chong; a la Laura i a mi i també a la Diane i al Benedict que van decidir acompanyar-nos un dia de viatge!
Vam agafar un autobús fins a Saraburi (46 bats) i a Saraburi una minivan ( 32 bats) fins a Lopburi.
A Lopburi vam estar-hi tres hores i vam anar a visitar un parell de temples on els monos eren els amos! Et perseguien i intentaven enfilar-se a sobre!
A les 16 vam anar a buscar el tren en dirrecció Chiang Mai (346bats) amb la mala sort k no quedaven llits i vem haver d'agafar butaques a 3a classe....
Després de moooltes hores de tren, a les 6 del matí hem arribat i, gairebé encara amb els ulls tancats hem anat a buscar la minivan que ens portava a Pai (150 bats).
I avui dormim a Pai, al Breeze of Pai guesthouse (400bats) que tot i que és una micona car, estem al costadet del riu i les habitacions són perfectes!
jueves, 15 de agosto de 2013
Long, long day!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Passeu-ho bé!
ResponderEliminarNiDi*